Vakre Mallorca

Hausten 2013 var eg ein langweekend til Mallorca sammen med kollegaer. Med kamera rundt halsen, knipsa eg bilder av små øyeblikk og vakre observasjoner eg vil dele her på bloggen min.


Avreise frå Bergen grytidlig om morgonen. Vi fikk sjå ein heilt fantastisk soloppgang gjennom flyvinduet.








Mallorca i det fjerne.





Vi nærmer oss Palma.










Inntrykk og detaljer frå Palma de Mallorca













Fristelser - vindusshopping...






Byens stygge bakgård...


























Like etter solnedgang
Utsikt frå toppen av hotellet i sentrum av Palma



Skumring



















På fantastisk togreise gjennom vakkert landskap frå Palma til Soller.




Tut tut! Toget er her!






Ein liten stopp i Son Saroina




Fantastisk natur










Detaljer i interiøret ombord på det gamle toget.





Turen gikk over sletter, langs fjellsider, over fjell, og gjennom tuneller.






















Endestasjon Soller




















Frå Soller gikk turen videre til Port de Soller med trikken










Morsomme detaljer sett frå trikken!




Brum bruuuuuum!!!










Framme i Port de Soller





















Ein vakker landsby med båthavn, og rolig badestrand.




















Trikkekonduktøren






















Togstasjonen i Soller

















To gode kollegaer - svært fornøgd med dagens togtur, trikktur og øl og chips på stranda.










Eit stopp i Bunola på returen til Palma











Palma by night
- uten mat og drikke...














































Så glad man blir av å ete god tapas og drikke god vin med gode venner!





Vakre detaljer på restauranten!





Vandretur i Palma by - på sjøsiden












Palma Cathedral 





På vei til Palma Beach


























Ved Palma Katedralen






















Smykke før øyet
























Palma de Mallorca er ein vakker by.
Farvel for denne gang!




















Kommentarer

  1. Kjempefine bilder ,frå ein fin by :-) Har berre fått med meg litt av den ,så trur eg må tilbake...
    God påske! :-)

    SvarSlett
  2. Tusen takk, Marit!
    Eg kan virkelig anbefale den togturen frå Palma til Soller.
    Den var virkelig flott!
    God påske til deg også :)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Touchdown