Haust 2012

Men "Øyet som Ser" var ikkje heilt død. Berre midlertidig gløymd....

Det har blitt tatt noken mangfoldige tusen bilder siden siste bilde eg la ut her. Og no er det vel på tide å gjere noke med dei? Ikkje gøyme dei vekk på harddisken på pcen lenger...

Eg lover mange bilder her framover!

På fredag, 5. oktober var eg ein tur til Alvøen - det er eit meget bildevakkert sted både når det gjeld natur og flotte bygninger. Her er noken av bilda eg tok denne vakre haustdagen.



Dyreliv i båthavna!



Mange, gamle bygninger...


Bildet under har eg kalt "Høstens fargerike tak". Motivet er frå taket til huset i bildet over.



Fleire detaljer frå samme tak...


Vakker allè!


Inni skogen bugna det av haustfarger!


Sopp = haust!

Ser du sola som spegler seg?



Denne må vel vere giftig - spøkelsessopp?


Denne var veldig spesiell, og fargen på den var rimelig hudfarga...

Venter på smurfene som bur under her!




Kjekt å dele litt bilder igjen! Eg blir kjempeglad for kommentarer :)

Kommentarer

  1. Nydelege bilder fra vakre Alvøen :-)
    Tusen takk for ein fantastisk tur på søndag :-)

    Ha ein fin kveld !

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for det!
      Ja, det blei ein kjempefin tur på Alvøen også på søndag
      Hausten er så vakker!

      Ein fin kveld til deg også :)

      Slett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Touchdown